Fredag

Såg klart på idol nyss, har inte följt det alls och har aldrig fattat det intressanta med att kolla på när folk sjunger, men eftersom det var final i globen idag blev det ju lite större än vanligt och ganska kul o kolla på faktiskt =) Kevin tyckte jag skulle vinna, så det var ju tur att han gjorde det också.. jag tyckte Alice valde helt fel låtar, speciellt Pinks låt som inte passade henne alls enligt mig haha..

En liten uppdatering; Ja Nobelmiddagen kollade jag självklart på i onsdags, fastklistrad framför tvn som alltid. Miljöprovet tror jag gick helt okej.. fast det får vi se. I torsdags hade jag inte möjlighet att blogga för hade en skittråkig franskabok att tvinga mig igenom..  Var barnvakt idag och nu tror jag att jag ska se en film.. typ Ensam hemma 2 haha! Juliga filmer är ju ett måste nu så man på alla sätt som det går kommer in i julstämningen.
Juste fick hem polisanmälan imorse också som tur var, så nu ska jag skicka in den till SL för att få ett nytt kort.. sen får vi väl se vad som händer antar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0