Måndag - kalenderagressioner

Ni aaanar inte hur fruktansvärt det var att gå upp imorse. 4:30 ringer klockan och jag får den där känslan av att jag inte ens har hunnit gå och lägga mig förrens jag ska upp igen. GAH vad jag hatar tidiga mornar.
Jaja det gick ju tillslut och Strindbergpromenaden var trots allt lite mysig pga all julbelysning på gatorna, och för att vår tant som pratade om honom var jättegullig :)

I helgen eller nu på onsdag kanske vi ska ha klassfest! Vore så jäkla kul, men jag vet verkligen inte om man får dricka när man äter antibiotika?.. haha vår kemilärare sa att det bara förvärrade immunförsvaret för tillfället lr nåt sånt, så jag dör alltså inte? eller? för det är vad jag trodde, att man skulle bli förgiftad o typ dö.

Julkalendern ja! Haha alltså jag har inte så mycket nytt att säga. Jag visste att den skulle vara värre än värst och det var den ju också. Tänkte seriöst skicka iväg ett mail till dom i skåne som producerat detta som ska kallas kalender men.. äh jag får ta det imorgon i så fall. DEN ÄR INTE ENS JULIG!? Jag ser det här som ett stort nederlag svt. Sorgligt

Mysteriet på Greveholm - var det den sista BRA julkalendern vi nånsin fick se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0