Godafton Sverige

Jag kan säga så mycket, att träna för första gången efter en månads uppehåll kändes! Eller ja det kommer väl kännas mer imorgon. Uppfriskande var det iallafall och det är väl tur det.

Älskling var precis här en stund, vi såg på nåt program han insisterade på skulle vara dökul - Top gear. Okeej jag kan erkänna det var lite halvt hysteriskt kul då och då. Men bilprogram går inte hem hos mig i övrigt!!

Imorgon ska jag ta en liten tripp in till stan i hopp om att hitta lite smått och gott. Mina måsten på höst/vinterlistan är:

#1. En skinnjacka                                 
#2. Nya jeans (det är akut här)             
#3. Lackleggings (om man nu passar i det.) 
#4. Armband                                                         
#5. Stövlar och Stövletter                            


Kommentarer
Postat av: Sara

Fint! var kommer allt ifrån?



2009-08-26 @ 16:03:58
Postat av: Jenny

ja visst ´var det fina grejer :) jag vet faktiskt inte för jag sökte bara på google efter några exempel, men stövletterna är från H&M iaf ;)

2009-08-26 @ 17:52:30
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0