Ledig

Gud vad skönt det var att slippa gå upp sådär hemskt tidigt (kl.9) imorse hehe

Det var riktigt sommarväder imorse så jag och Soffan drog till Fågelöudde för sol & bad. Jättehärligt! Blev bara ett dopp men 20 grader var inte så varmt som det låter.

Eftersom jag jobbar imorgon så tänkte jag nog bara vara hemma ikväll och se nån film. Nu ska jag ta och skriva en liten packningslista till nästa vecka då jag åker till älsklings landställe i 4 dagar! Ska bli myyys :) Jag är ju en sån som ska skriva upp exakt allt och planera allt, så även om jag åker bort en kortis blir det självklart en alldeles för lång lista. Men det är ett måste!

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0