Lön

Åh längtar nåt så enormt efter min allra första (riktiga) lön!!
Fick reda på att jag inte alls kommer behöva dra av 30% i skatt som jag trodde, utan det kommer försvinna runt 940 sek eller liknande. TOPPEN säger jag!

Den ligger på en större summa än jag någonsin fått (även fast den inte är sådär jättestor) och jag vet att dagarna efter att jag fått den på kontot kommer det klia nåt så fruktansvärt i fingrarna. Jag kommer med andra ord inte kunna stoppas. Det blir storshopping!

Blir dels småsaker som man alltid måste ha nytt.. ni vet, trosor, bh, strumpor. Sen ska jag som sagt hitta den perfekta skinnjackan och jeansen. Har även spanat in halsdukar och handskar från H&M.
Nya Vinter/Höstskor är också en självklarhet.

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0