Mys

På måndag direkt efter jobbet (slutar 22:00) åker jag och älskling iväg till hans landställe vid Trosa till på fredag. Ska bli otroligt mysigt att få vara med honom så pass länge och skönt att slippa jobba.. Båda vi jobbar nu så det känns som att vi inte hinner ses så ofta som vi önskar, alltid synd!

På lördag nästa vecka är det den 15e och då firar vi 4 månader<3

Jag är en sån som älskar att laga roliga goda middagar på vardagar, så jag hoppas det ligger en mataffär där nånstans så att man kan handla lite?

                         
                                        Vackert vid fågelöudde igårkväll


Kommentarer
Postat av: Ina

heej! gud vad kul att du börjat med bloggen igen, satt precis och funderade på att göra detsamma när jag kom in på din:) länge sen vi hördes men allt verkar vara bra med dig:)

2009-08-21 @ 13:42:56
URL: http://inastinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heeej!! Haha jaa jag kände suget och tänkte äh vafan jag kan väl skriva lite då ;) jaa gör det!! vore ju jättekul :) ja det var det verkligen, vi måste ju köra nån liten gettogether vi tjejer från klassen snart :) hur är allt med dig?

2009-08-21 @ 21:37:23
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0