Söndag

Godmorgon!

Kom hem från Jacob för ett tag sen, har nyss duschat och ätit frukost och om en timme åker jag iväg till jobbet som blir mellan 17-22 ikväll. Älskar att jobba kväll, är inte lika stressigt då!

Under tiden mitt internet låg nere var jag som sagt på Jacobs landställe vid Trosa. Det var otroligt mysigt och för första gången sov vi i en stor dubbelsäng haha, det var lite skillnad! Vi grillade, såg på filmer och tog det lugnt.. det var rätt dåligt väder med regn typ varje dag men jag älskar ju regn. Mysfaktorn höjs rejält med regn tycker jag :)

Var även på en otroligt rolig kräftskíva hos Jessica med folk. Kräftor är nog det bästa jag vet! Det blev väl kanske lite spårat men blir det inte nästan alltid det haha?

Sen så var jag även på intervju hos Vi Skeppet (mataffär) här på Lidingö, och jag ska dit på tisdag för att provjobba.. men jag vet inte riktigt. McDonalds is growing on me! Jag har just börjat komma in i allt och lära känna folk och jag måste säga att jag trivs faktiskt riktigt bra. Det är kul! Så jag får se hur det blir med lidingöjobbet..

Nej nu ska jag fixa mig, hörs efter jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0