Tisdag

Och nu så har man provjobbat på Vi Skeppet också. Jag är grymt besviken för jag hade hoppats att jag kanske skulle kunna arbeta där även fast det inte blev något kassajobb, men seriöst nej. Jag fick stå och hacka gurka och städa och sånt tråkigt hela dagen. Inte för att kassajobbet är någon fest direkt men det är mycket mer min grej!

Har fått septemberschemat från donken nu och det ser bra ut, korta många pass.

Nu ska jag äta lite och sen dra iväg på första träningspasset på en månad haha

              


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har jobbat på Vi men det var skittråkigt! bara städa m.m fin blogg! :)

2009-08-25 @ 19:22:38
Postat av: Ina

hehe tack så mycket:) kändes verkligen jättebra:) aa den är verkligen bäst! man kan typ ha den till allt och den är jätteskön! du har rätt, får verkligen försöka träffas allihopa nångång nu snart:)

2009-08-25 @ 22:39:18
URL: http://inastinas.blogg.se/
Postat av: Nawal

vadå vill du byta jobb lr? :O

2009-08-26 @ 10:17:57
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Jenny

sara: aaa jo jag märkte verkligen det haha.. tack så mkt! :)



ina: jaaa precis! den äger :D ja exakt, jag har precis föreslagit en sak för klara på facebook. vad sägs om att dra till fjärilshuset i haga under en dag? kan vara lite kul och sen så finns det ett stort café där tror jag :)



nawal: nee jag VILL inte men har blivit erbjuden ett annat jobb med högre lön, fast jag ville inte ha det. men nu kanske jag ska få ett annat jobb där (kassajobb) så om jag får det måste jag nog ta det.. behöver pengar :P men jag gillar faktiskt donken!

2009-08-26 @ 17:56:23
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Ina

ja, det låter jättekul! herregud, där har man ju inte varit på flera år! är absolut på om det blir något, skulle vara jättekul att träffa alla från gamla klassen igen:)

2009-08-26 @ 22:40:35
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0