20 Augusti

Ja hallå ja!


Sommaren är i stort sett över nu, och hösten är på intåg. Känns lite skönt fast inte riktigt eftersom jag inte har hunnit  njuta nåt men så är det ibland. Ska strax åka iväg till jobbet för en långt kvälls/natt-pass men innan tänkte jag skriva lite iaf! Visa att man faktiskt är kvar.

Har funderat massa om framtiden. I höst blir det psykologi (kurs) på SU, och jag har kommit fram till att jag inte gillar SU. Det är kallt och stelt där bland annat. Har snackat med en gammal arbetskollega som studerar i Örebro och jag tror det är dit ödet för mig. I vår ska jag söka lite program i Örebro, och jag står redan i deras bostadskö. Om (hoppas!) jag kommer in dit betyder det runt 3-5 år där borta, och det ska bli skönt..

Skolan börjar om en vecka och jag måste hinna med att sälja böcker och köpa böcker. Samt jobba alla dagar utom 2.


Kommentarer
Postat av: nawal

<3

2011-08-20 @ 20:09:51
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0