Augusti

Hejsan!

Ligger i sängen efter en lång dag av jobb och sedan ett svalkande dopp i havet efter en grillmiddag. Kollar på "I still know what you did last summer". Jag har en grej för typ halvdåliga skräckfilmer som har uppföljare, som scream. Mkt bra.

Känner lite nu när det är augusti, att det inte var så himla kul att jobba en hel sommar. Första sommaren (i mitt liv tror jag) som jag inte har rest utomlands eller nånstans alls, när alla andra gör det... och deppigt värre är det. Att veta att nästa resa kommer om ett år? Näääe,.


Kommentarer
Postat av: Nawal

men å andra sidan, då har du fått ihop pengar till en resa som du kan göra sen ;)

2011-08-10 @ 12:33:49
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0