Frescati Hagväg 8?

Kom nyss hem från en liten tur på SU, kände att jag behövde kolla läget.. hade nämligen absolut ingen aning om vart tusan Frescati hagväg 8 ligger dit jag ska på upprop på måndag, och med min dåliga orienteringsförmåga och allt var jag tvungen att checka in stället.

Det är alltså psykologiinstitutionen, som ligger typ mitt i skogen, mörkt och läskigt (psykiskt) på andra sidan vägen. Måste byta bussar och tbana jag vet inte hur många gånger för att ta mig dit.. om jag åker vanliga vägen (går av universitetet) måste jag gå 1300 m. Neeej tack?

Nu ska jag kolla på Lost säsong 1 (börjar om från början, köpte nyss 6an (sista) så har många avsnitt kvar..). Börjar känna halsont också, kommer sjukdomarna alltid på hösten? har varit frisk sen sist.

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0