Onsdag

Hejhej!

Var några dagar sen, sorry.

Kommer inte ihåg allt jag har gjort, eller jo jag har varit på East i söndags med typ 15 andra från jobbet, riktigt trevligt. Sen började skolan i måndags. Och allt jag kan säga är, gud vad intressant det är med psykologi! Har hamnat helt rätt. Dock har jag lite panik över framtiden.. skickade precis iväg ett mail till nån studievägledare på Örebro universitet om hur jag ska göra. Jag vill verkligen fortsätta med psykologi, men programmet är omöjligt att komma in på? ska jag läsa psykologi II och III eller läsa typ ekonomi istället? Knas.

Vi har en jäkla massa att läsa, men det är som sagt väldigt intressant så det gör inget. Men det är på engelska så går lite långsammare, och till tisdag ska vi väl ha läst.. tja, runt 1000 sid? 1500 var det kanske snarare. Mm juste..


Nån som är intresserad av kriminologi-litteratur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0