1/1 2011

Hej!

Äntligen ett nytt år! Som jag har längtat. Jag älskar nyår. Det känns som att man blir en ny människa varje gång. Några nyårslöften har jag dock aldrig, men det gör inget. 2011 ska bli ett superbra år!

Men, jag har gått och blivit sjuk. Nästan lite läskigt, exakt natten till nyårsafton vaknar jag upp med världens mest extrema halsont. Låg vaken hela natten och det var inte en pigg och glad Jenny som jobbade igår. Men tack vare snälla chefen fick jag gå hem vid 7 istället,så det var raka vägen hem till soffan och filten. Hade egentligen tänkt åka till Skansen men det var ju bara att inse fakta. Fick nöja mig med tvn och fruktansvärt god mat hemma: hummer, champagnemoussetårta, oxfilé, pommac.. vattnas i munnen bara jag tänker tillbaks. Mat är livet!

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0