Trött

Halloj

Nu har jag precis lagt undan kriminologiboken. Är på fruktansvärt dåligt humör. Är besviken. Har oändligt med sidor kvar i alla olika böcker och det känns som att trots att jag sträckläser i timmar kommer jag ingenstans. Klart att det gör jag ju, men inte så avsevärt iallafall. Sen har jag huvudvärk på det. Sen känns allt så pointless just nu. Jag vet att ungefär 30% av det jag läser och har läst kommer jag komma ihåg, allt annat i ALLA 5 böcker och artikelsamlingar måste jag läsa om senare. Hej omotivation. Och gud vad jag är trött på vissa människor. Människor som inte fattar vinken. Som inte fattar det minsta. Varför så svårt att fatta.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0