No mercy

Är klar med plugget för idag, eller jag var det för nån timme sen. Åt god middag precis - bruschetta! Bäst.

Sitter och lyssnar på taggmusik och vill gå ut i dimman.. men det får vänta tills efter löning. Kanske till och med efter alla tentainlämningar, som firande.

Och när jag får lön på onsdag ska jag öppna mitt första sparkonto har jag tänkt, mailade SEB och frågade om hur det går till men fick till svar "ring" typ. Vafan tror ni jag mailar för att jag vill ringa? Så jag struntar i alla mina frågor och öppnar det bara. Ska försöka leva på runt 2000 istället för hela lönen, spara är bra! Mitt nya jag. Jenny the sparare.


Kommentarer
Postat av: Nawal

bra där!! den som spar han har!!

2011-05-25 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0