Lördag

Hallå!

En heeeelt ledig dag, superskönt. Tog en långpromenad imorse och sen har jag tillbringat resten av tiden i sängen/soffan och kollat på film och så. Det är nån grej här i skolans område om att "fira in våren" eller nåt sånt så det hörs dunka-dunka på hög nivå. Inte för att jag klagar

Igår var jag, Greta, Linnea och AndreasRestaurang Pizzeria Tybble och åt middag, riktigt trevligt! Vi går ju i samma klass och har massa intressanta tankar..

Ikväll blir det lugnt, ska snart laga middag och sen kolla på Pirates som går på tv sen.
             
Hade inte tackat nej till den här middagen som jag åt för ett tag sen på Al Forno m mamma och pappa när jag flyttade... mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0