Troubled

Hej!

Aj vad det drar i käken. Visdomständerna. Nawal opererade bort en idag.. nästan så man blir avis. Men hon har nog ont nu. Jag med iofs.

Var och handlade lite idag efter en timmes (mer klarade man inte av) föreläsning av (förlåt) världens mest opedagogiska föreläsare. Tydligen har folk gått och klagat. Tycker synd om honom.. men men.

Jag har haft otroligt mycket idag känns det som. Huvudet är fullproppat. Fick reda på att en av mina böcker skulle varit tillbaka på biblan den 10e, alltså 6 dagar sen = 60 spänn åt helvete. HELT I ONÖDAN. Alltså, jag hade inte brytt mig, om det inte vore så att jag har runt 60 kr nu att leva på till den 25e. Och jag behöver verkligen den boken nu. Hur bra är man egentligen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0