December

Hej!
 
Ett litet uppehåll, berodde på att jag inte orkade ladda över nya bilder från mobilen till datorn. Tycker det är roligare att berätta om vad jag har gjort kopplat till bilder.
(Men nu orkade jag).
 
Helgen blev lugn och skön. Igår var jag på julmarknad med Emma, visar nere vad jag köpte. Var helt okej, men julmarknaden hemma slår ju med hästlängder. På tal om häst så åkte vi häst och vagn tillbaka till stan sen, det var mysigt iallafall!
 
Vi har ett "stort" PM som ska in på onsdagkväll. Var helt lugn innan eftersom jag gillar att skriva men herregud vilken hets det blev. Alla i klassen fick panik (vi fick i stort sett inga instruktioner), är rätt lugn ändå men lite jobbigt som alla hetsar. Klart man klarar det liksom. Har skrivit 3 sidor av 5 nu iallafall och det känns hyfsat bra.
 
Var nyss på Step styrka med Cassie på gymmet också, var sådär. Blev rätt svettig men man blev inte alls lika slut efteråt som på Friskis. Aja man får väl nöja sig. Imorn blir det nog något annat pass!
 
Bakade lussebullar i lördags!:
 
Sen köpte jag dels denna söta lilla bock (för 5kr) som nu sitter på kylskåpet och dels tomteraden som jag har flyttat till fönsterbläcket nu. Vi gick även in på Bruka och då hittade jag den söta röda muggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0