Juldagen

Hejhej!
 
Hoppas ni har haft en bra julafton. Jag hade en superbra som var riktigt skrattfylld.. Familjen Cassel var här med mina 2 kusiner och vi hade som vanligt superroligt. Fick nog dom bästa julklapparna jag någonsin fått. Är mer än nöjd. Vid 1 tiden eller vad det var åkte gästerna iväg och alla totaldäckade i säng.
 
Juldagen idag, utgångsdagen, men jag var inte alls sugen och eftersom jag har hela dagen fylld med saker imorn orkade jag inte. På morgonen ska jag kanske in till stan och köpa nyårsklänning (jobbar to-lö). Sen kommer mormor och morbror över. Sen 20.15 ska jag och syrran se The Hobbit på bio!
 
Förra årets. Ska lägga upp lite bilder sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0