Kämpar sliter svettas

Hallooouuu

Så var man tillbaks i hålan igen. Jag har bestämt mig för att jag befinner mig i en jobbig situation. Jag gillar inte att åka fram och tillbaks sthlm-örebro, jag har allt jag behöver i stockholm och mer därtill.
MEN jag typ älskar min klass! Jag vet att jag inte skulle få en bättre klass. Nästan alla är schysta, roliga.. ligger på samma nivå liksom. Bästa var igår/idag när jag och Carro drev med alla inför tentan imorn, typ "hur ska man sidreferera utan böcker? :((((" och alla som inte är så smarta fick panik. Hehehe... humor.

Har packat ner ganska mkt av mina grejer nu, ska ju åka tillbaks imorn efter tentan (thank gooood) :) och sista natten här! (förmodligen). Har en lektion på måndag men jag tror jag kör en pendla-dag då. Sen flytt.


Inflytt 14/1

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera din profil kanske :)

2012-03-22 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0