Lördag

Hejsan!

Första lördagen i Örebro som jag faktiskt kan säga att jag mår väldigt bra!

Var nyss på en visning på en lägenhet i Stjärnskruvarna vid skolan, studentboende som tydligen är de lyxigaste dom har, och det håller jag med om! Var en riktigt snygg lägenhet, 2,5a, och ett av rummen kommer bli mitt!!! Är så sjukt glad.
Vår lägenhet vi bor i nu måste vi flytta ur senast 27 maj, och varför inte flytta 1a april istället. Alltså jag ser så mycket fram emot det här! Området och huset är det bästa jag kan tänka mig (för ett studentboende) så jag är sjukt nöjd. Och tjejen som bor där var hur trevlig som helst. Kunde inte vara bättre? + tvättstuga nån trappa ner. + bra hyra. Ojoj..

Sen att det är melodifestivalFINAL och bond ikväll gör inte saken värre direkt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0