Tandläkaren

 
 
Hallååå bloggen!
 
Det var länge sen. Blir så jobbigt när man inte skriver på ett tag, för då känner man att man har jättemycket att skriva om och så blir det pressat.
 
Nu i skrivande stund ligger jag i sängen, i örebro dårå, och chillar lite. Vi har haft 2 intensiva skrivdagar (vi skriver om människor i kris, mkt intressant). Nu är jag klar med mitt nästan 5 sidors stressarbete.
 
Imorse var jag hos tandläkaren för första gången på .. 2.. nej 3 år? Det såg inge vidare ut va.
 
1. Jag har inflammerat tandkött
2. Jag har 1 hål (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH)
3. Jag har 1 minihål, ett sånt som man inte behandlar (enligt läkaren iaf)
4. Jag pressar tänder. Men det har jag vetat om ett tag.. beror oftast på stress. Vi pratade inget mer om det men jag har gjort mina efterforskningar. Har jättekända käkmuskler kände vi iaf när vi tryckte lite. Blir väl en bettskena på det.
5. Jag tecknade iaf frisktandvård! Nu blir det en massa besök i framtiden yeeeeheey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0