59 minuter

Kvar innan jag åker mot värmen! Ska vi bli så otroligt underbart. Vi bor i Peleponesos eller vad det heter och har bara några meter till stranden.  Tar väl kanske 4 timmar att åka dit ner.. SÅ mkt skönare än usa på ungefär 14 timmar! Får se om det blir någon shopping också, hade egentligen bara tänkt slappa hela dagarna och äta god mat, och spara pengarna till torsdagen dagen efter jag kommer hem då cammi och jag ska ´köpa höstkläder och maskeradkläder till fanny och maddes fest på lördagen.. kommer bli rätt så stressigt! Ska kanske klä ut mig till Tingeling :) men då behöver man ju en illgrön klänning med v spetsar där nere.. håller tummarna för att buttericks har det!

Nej nu ska jag stänga av datorn och börja stänga väskan.  À bientôt!

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0