Onsdag

Hur har folk tid att blogga egentligen!? det kommer förmodligen förbli ett mysterium för mig hur folk som bloggar typ 2-4 gånger per dag får ihop det.. Liksom, när man vaknar är det skola, sen kommer man hem vid 3-4, sen är i alla fall jag alltid helt dötrött efter dagen och äter mellis och vilar lite, sen ska man plugga, sen är det dags för träning, och sen är klockan typ 9-10 och då ska man duscha och sova?.. aja. :P

Idag hinns det inte med någon outfit bild utan det får jag fixa imorgon..
Imorgon blir det roligare än stressigaonsdagen idag, då ska jag först ha mandarin (kinesiska!) på morgonen, sen lite kemi, och efter det hem och käka lunch, sen direkt in till stan och shoppa lite höstmåsten på H&M om jag hittar det jag vill ha (vilket är myycket) och sen ska jag klippa mig på Svartensgatan 7! :)
Är ju väldigt blond nu så ska slinga lite mörkare slingor, så jag förblir blond men inte så starkt blond :) Kan ta en bild när jag kommer hem, mitt hår är alltid så fantastiskt fint efter att jag klippt mig där.

Nedan kommer mina höstmåsten från H&M (eller.. saker jag gärna tar med mig hem åtminstone), ja, några av dom ser du här alltså:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0