The world is not enough

Jag är ett riktigt James Bond-fan och har sett alla filmerna rätt många gånger och missar för allt i världen aldrig en film om dom visas på tv. Synd är dock att det inte händer så ofta att dom visas på tv.. såklart har jag några filmer hemma, men inte alla. Det måste fixas! Så ikväll tänkte jag bränna GoldenEye och For Your Eyes Only :) till att börja med! Måste släcka min Bondtörst genast..

Idag hade vi specialschemadag i skolan, och vi borde ha varit lediga men vår svenskalärare hade planerat in att vi skulle se på en film. Vi såg "Populärmusik från Vittula", och jag måste säga att det är verkligen en av dom konstigaste filmerna jag någonsin sett! Den har ingen sensmoral och är väldigt motbjudande.. och om den filmen ska vi skriva recension om på måndag. Suck!

Efter filmen åkte jag till centrum och hittade lite saker:


2 kollegieblock 30 kr - Akademibokhandeln
Rosa mapp 10 kr - Akademibokhandeln
Nagelstärkande lack  Sally Hansen 119 k - H&M
Mascara Maybelline Volume Express 120 kr - H&M

Nu ska jag mysa framför tvn med GoldenEye och Dorritoschips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0