V is very very, extraordinary

Så var den helgen slut! Känns som att man knappt hinner vakna på mornarna förrän det redan är kväll, så är den dagen slut. Haha hemskt

Min helg var väldigt lugn och skön, och känner mig riktigt utvilad, vilket behövs inför en skol-och träningsvecka.
Igår åkte jag in till stan med mamsen och hittade väääldigt fina saker inför hösten/vintern:



Jättesöt kappa med trekvartsärmar och pälskrage - Zara
Varm kappa - United colors of benetton
Mysig kofta - H&M
Vanliga hårspännen i guld - Glitter

På kvällen hade vi en liten kräftskiva (som jag längtat efter i ett helt år):

jag säger bara GUD vad gott det var och GUD vad jag längtar till nästa kräftskiva!!
Igårkväll gick filmen "Benny & Joon" på tv och självklart såg jag den eftersom Johnny Depp var en av huvudpersonerna, och jag är ett riktigt riktigt johnny-fan. När 1a Pirates of the Caribbean gick på bio gick jag och såg den hela 5 gånger bara för att få se honom i den där döläckra scenen, ni vet där han står på masten i hans alla första scen.. haha desperat eller vad! :) Men Benny & Joon hade jag faktiskt aldrig sett, och han var såklart dösnygg i den filmen också.. måste han alltid vara det?

Kommentarer
Postat av: Ina

hey!

jag har oxå skaffat blogg nu! fett kul! men min är inte alls lika snygg som din! hur gör man? typ såna där foton däruppe?

fett snygga kläder du hade köpt förresten, me likie!:)

2008-09-02 @ 16:07:41
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0