Allt stulet

Det som inte får hända när man går ut hände mig i lördags.
Jag, hanna och sofie var på Huset och hade skitkul. Träffade bla Jakob, Ellinor och Erik där, så det var jättetrevligt.
När vi ska gå hem, vid halv 3 tiden ungefär, och får våra saker i garderoben upptäcker jag till min stora förvåning att mitt busskort är borta. Jag tänker att jag kanske tappade det när jag packade ner allt så snabbt när vi skulle lämna allt i garderoben? Men nej.
De som jobbar där säger att jag ska få prata med ägaren.
Vad händer sen då? Jo jag börjar leta efter min mobil. Den är borta. Jag kommer på att min ipod låg i väskan. Den är borta. Min plånbok. Borta. Jag får panik och börjar gråta och blir skitarg på garderobspersonalen.. så kommer ägaren till slut. Världens otrevligaste människa! Fick inte det minsta hjälp från honom utan han var bara fruktansvärt dryg!

Jaha så då var allt förstört. Allt borta. Någon hade alltså rotat igenom min proppfulla väska och hunnit hitta allt av värde. Personen måste ha haft tid på sig eftersom jag hade allt på olika ställen, plus att den var proppfull så det är inte direkt att bara stoppa ner handen o ta nåt. Jag är så jävla förbannad fortfarande, och chockad över att sånt kan hända på ett så bevakat ställe. Det går fan runt väktare och grejer överallt där. Men visst, kan lika gärna vara garderobspersonalen som har stulit allt.
Pappa och jag satt uppe till klockan 5 och spärrade kort och polisanmälde och allt sånt.. SUCK varför skulle det här hända...
Allt jag vill nu är att få fast den här personen och slå ihjäl den jäveln. Så arg är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0