Att göra

Min lilla Att göra lista veckorna framöver...

Skolan:

Läsa ut Brott & Staff för helvete  [  ]
Skriva klart Miljörapport  [  ] 
Skriva klart miljöpolitiksarbete  [X]
Ha Religonsföredrag om Religiösa Symboler  [  ] 
Göra en massa projektarbete  [  ]

Övrigt:
Köpa klart alla julklappar  [X]
Hitta nyårsklänning med tillbehör  [  ]
Klippa mig  [X]
Köpa ny ipod  [X]
Skriva om CV:t och leta jobb  [  ]
Vara barnvakt  [X]
Köpa present till Jenny  [  ]


Imorgon klockan 07:00 är det traditionellt Luciatåg på kanal 2, det har jag kollat på sen jag var liten så självklart blir det upp tidigt imorn o se på det! Bäst av allt är ju att man kan lägga sig igen sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0