Dan före dopparedan

Gud vad dagarna försvinner! Har inte gjort nåt speciellt idag och ändå är klockan halv 6!?
Iallafall, åkte till SEB och fixade lite med mitt kort. Det blev ju stulet och vi spärrade det efter några timmar, dock hann personen/personerna som stal kortet använda det på både Mc Donalds (244 spänn!) och på 7 Eleven (198:-), dvs. ställen där de inte kollar leg. Så fett irriterande. Men jag kommer få tillbaks pengarna som tur är.. frågan är bara när?

När jag väl var i centrum kilade jag in på H&M också och köpte franska manikyrnaglar från Depend som jag tänkte ha imorgon, men självklaart så köper jag fel sort ser jag nu hemma - köpte den "kortare versionen".. fan MINA naglar är ju längre än dom. Snyggt!

Imorgon är det den bästa dagen på hela året. Vi ska till våra kusiner i Gröndal och fira, ska bli lika underbart som alltid! Ikväll ska vi klä granen också, det gör vi alltid kvällen innan.
GOD JUL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0