Ikväll

Igår blev det hemmakväll med aaaasbra film, Zozo gick på 1an. Har sett den nångång tidigare i skolan tror jag, men den är så underbar och sorglig.. grät nästan hela tiden haha. Han är såå söt också han som spelar huvudrollen :)

Idag har jag och systeryster gjort pepparkakshus! Vi har inte riktigt fixat klart allt än.. men ska ta en bild sen så får ni se hur fiint d blev :)

Ikväll blir det krogen, föra på Blue tror jag med lite folk och sen får vi se! Är fett laddad efter hemmakvällen så ska bli jättekul haha! Måste bara komma ihåg att INTE ta högklackat.. jag dör när jag går ut o dansar med högklackat. Nej det går helt enkelt inte


Kommentarer
Postat av: Emma

.. eller så tappar du helt enkelt ena klacken :P hahah

2008-12-08 @ 19:18:52
URL: http://emmisjohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHA juste.. så var det ja.

2008-12-09 @ 12:44:05
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0