Klassfesten

Aaah gud vilken lyckad kväll det blev igår! Hade så jävla roligt. Jag älskar min klass haha! :D
Det var sån otrolig skön stämning när man kom dit (jag kom lite för sent pga att jag som vanligt missade bussen) och alla var verkligen på topphumör! Vissa var väl lite mer påverkade än andra vilket ledde till lite tråkigare avslut på kvällen för dessa men, sånt händer på nästan alla fester.
Dock var jag själv lite smått klantlig när jag kom på lite senare att pga antibiotikan så blir man väldigt mycket mer lättpåverkad.. det hade jag helt glömt. Smart jenny! Jaja idag mår jag inte direkt så bra, har världens migrän men det försvinner väl snart.
Jag säger bara en sak, klassfester är fett underskattade och vi bara måste ha en till väldigt snart!!

Om ca 3 timmar ska jag till skolan och ha kör =) sista genrepet innan Lucia tror jag.. mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0