Längst fram i taxin

Nu är det dags att börja på Miljöinlämningen, max 2 sidor ska det vara, tur det.

14:50 går bussen mot Slussen, sen ska jag klippa mig på Svartensgatan 7! Älskar att sitta där och bli ompysslad.. för jag färgar/slingar alltid och då tvättar dom och håret och ger lite massage..underbart. :) Får se hur jag gör, klippa topparna och slinga ljusare tror jag..

Imorgon är det Avslutning, och direkt efter dvs. kl 11 ungefär ska jag in till stan och julshoppa och äta lunch med syrran och Vendela (kusin). Ska bli skitmysigt! Och om jag nu ska köpa ny ipod så gör jag det då.. börjar känna att jag verkligen VERKLIGEN behöver ha min musik................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0