Men blääääääää

Jag borde seriöst byta namn på den här bloggen, till typ.. "Sjuklingens blogg", om hon som aldrig blev frisk!?!"+!?

I måndags blev jag typ magsjuk, trodde först det var matförgiftning från kycklingen vi åt till middag dan innan, men eftersom ingen annan i familjen insjuknade så var det väl nåt annat då. Och nu är det onsdag och jag har inte ätit i stort sett nånting förutom nyponsoppa sen dess = jag är svag som fan och ligger bara o sover och har ont i magen och kan inte äta nåt. :( Fast just nu mår jag lite bättre.. så imorgon SKA jag gå till skolan. Det måste jag för i mitt skåp väntar ett oerhört viktigt miljöhäfte som behövs till min miljöpolitiksinlämning till på fredag!
Så jag missade föredraget i måndags, min grupp lackade ofc, jag kunde inte sitta barnvakt igår (samma som förra veckan, greaaat) och ja.. allt löste sig utmärkt helt enkelt.

Aja nog med det negativa? Imorgon ska jag göra polkagrisar på kemin (WEEEI) och klippa mig, och på fredag är det avslutning och sen ska jag vara barnvakt. OCH SEN ÄR DET LOOOOOOOOOOV<3
Många ska tydligen ut på fredag till Berns men jag vetefan om jag orkar.. plus att mitt leg är stulet..aja det får vi ta senare.
Nu ska jag gå och dricka vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0