Tisdag

Hehe har varit sjuk sen i söndags (det tillhör numera vardagen?) så jag var hemma idag och igår för att försöka försäkra att jag inte blir sämre. Mår mkt bättre nu är bara fortfarande förkyld så jag ska gå till skolan imorgon iaf...

Min polisanmälan har inte kommit än men den är påväg, och det är även mitt nya H&M-kort och CSN-kort. Får se hur det blir med hemförsäkringen och sånt.. Tänkte gå o köpa en ny ipod snart för det klarar jag mig inte utan. Blir i så fall den nyaste nano modellen, den "lila-rosa".
Mobil har vi en extra hemma som är hyfsat ny och ett nytt simkort är påväg också. Då återstår bara leg, busskort och bankkort.. det är även påväg, förutom leg som jag måste gå och fixa.

Har haft mardrömmar om julafton, att jag inte ska hinna köpa alla julklappar och att jag inte ska hinna slå in allt haha.. Det är klart att jag hinner det. Bara jag har råd med allt nu när jag tänkte köpa ipoden.. men det ska väl gå.

Imorgon är det Nobelmiddagen! Jag älskar att kolla på den, dock krockar det rejält med mitt plugg till provet dan efter men det fixar jag.
Sen på torsdag är det dags för första Lucia föreställningen i skolan, då för föräldrarna.. ska bli jättemysigt som det alltid är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0