Tisdag

Hemma för lunch!
Hade franskaprov idag eftersom jag missade när alla andra hade pga att jag var sjuk, det gick inte så jättebra haha.. har tappat såå mkt franska bara för att vi har 1 lektion i veckan. Bra jobbat du som gjorde min klass schema

Bokade precis ny klippningstid, haha jag är jätteseg på att göra sånt för jag gör/säger alltid nåt fel.. nu råkade jag boka fel dag så fick ringa upp igen och hålla på. Den 18e ska jag dit iaf, perfekt dan inan avslutningen! :)

Och typ imorgon blir det klassfest!! Är sjukt taggad!! :D är ju ledig (förutom kör<3) på torsdag så det är asbra att ha imorn :) I helgen har alla planer.

Nu ska jag åka tillbaks o ha miljökunskap och handledarmöte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0