Yes

Klippningen gick jättebra som tur var, och yeeeeees nu är jag "riktigt" blond igen. Vart ju lite lite missnöjd sist när jag tyckte att det blev för mörkt haha..

I love it, tack Liza!

Hon som klippte mig var skitskön, o hon berättade bla att hon hade jobbat på T-jarlen och eftersom jag inte har nåt "riktigt jobb" atm så sa hon att jag skulle komma förbi med mitt cv till henne så skulle hon lämna d till dom (hon känner dom)och det betyder att jag kommer före alla andra som söker.. :) NICE! Så ska tillbaks o lämna d nästa vecka tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, aa kanske. Hoppas inte det för din skull för den här är jäävligt jobbig:P Nu har jag typ 40 graders feber och ögoninflammation...

Snyggt håret blev!:)

2008-12-21 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0