Back home

Ojojoj vilka jävla massa upplevelser man har vart med om den här veckan i Irland..
Jag var så otroligt sliten och sjuk när jag kom hem, men idag börjar jag må bättre, efter 14 timmars sömn två dar i rad börjar kroppen ladda upp sig på nytt! ;)
Varken hinner eller känner inte riktigt för att berätta om allt som skett, men det var en massa bra grejer och lite jobbiga händelser.. men ni anar inte hur mycket jag skulle göra för att backa tiden för att få komma tillbaks och STANNA där.

Iallafall, nu ska jag duscha o äta middag, sen blir det förmodligen någon sorts utgång med lite folk. Gud vad jag är trött på folk som är 17! haha ne men det krånglar till allt så sjukt mkt när man vill dra ut haha
Laterz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0