Bridget Jones

Åh vad skönt med fredag! Dock är jag bokstavligt talat översvämmad ända till huvudet med läxor och prov och inlämningar och nej jag vet inte vad.. ja det blir verkligen spännande att se hur jag hanterar detta. Jag är seriöst sämst i världen på att komma igång med pluggandet på helger.
Okej, överhuvudtaget.

Nu ligger jag i min säng i mitt elementuppvärmda rum och ser på favorit Bridget Jones, fast 2an tror jag att det är. Eller finns det en 3a? Då är det nog den.
Med min karamellkungenpåse såklart, och .. "laddar upp" (på ett lugnande sätt) inför imorgon hahaha. Ska upp tidigt nämligen (usch det betyder att på söndag blir den enda dagen som jag får sova ut ända till höstlovet!! Åker ju till Irland nästa fredag och då ska vi "få sovmorgon ända till 7 ibland!" enligt vår lärare.. ja vad säger ni, kan det bli bättre?) japp, upp tidigt och shoppa med mamsen, mest smågrejer inför själva resan och så, men jag har helt riktat in mig på att köpa två par bruna stövlar med och utan klack.. och gympaskor ute och inne, men får se hur det blir med den saken.

Sedan imorgon kväll ska jag förmodligen åka till min gamla klasskamrat Emma och äta middag,föra och sen dra ut! Ska bli skitkul, vi ska möta upp lite fler människor väl ute och det blir antingen Huset, Blå eller Chaplins.

Nu ska jag återvända till Bridget, hörs imorn om jag hinner hihi :)
Love her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0