Igår

Haha det blev precis som jag trodde, hann inte blogga igår :)
Så vad hände igår då? Jo först åkte ju jag mamsen och syrran som insisterade på att följa med till stan och inhandlade diverse grejer som jag behövde till resan, lite smink och lite tvål och shampo och sånt ni vet. Köpte till min stora lycka ääntligen ett par nya innegympaskor som verkade asbra, ett par snygga svarta skor som jag ska ta kort på senare och en tröja + ännu en mysig halsduk! Bruna stövlar ska vi åka och köpa lite senare i höst.. :)

Sen när vi kom hem var det dags att direkt hoppa in i duschen o börja fixa mig inför kvällen, och därefter åkte jag ju som sagt hem till Emma som bor låångt långt bort (tycker jag haha) i Svedmyra ;) Där bjöds jag på en jättegod middag och vi blandade lite drinkar och taggade till :) + att vi hade ju massa att snacka om eftersom vi inte ses så mycket längre (vi gick ju i samma klass förut).. synd!!

Efter allt detta var det alltså dags för att bege oss till Huset, och där mötte vi Jessica med company, så vi blev ganska många! Askul!
Men det hände lite mer grejer också på dansgolvet lite senare.. och jag säger bara guud vad jag är glad. Igår blev en av dom mest lyckade kvällarna på jävligt länge, det var verkligen helt underbart. Haha sitter här och ler som fan! Kan berätta mer lite senare..  Är jävligt glad över att vi gick dit i allafall!

Jaja nu ska jag plugga lite svenska och miljökunskap (suuuuuuuck), så återkommer ikväll med bilder på allt som hände igår! Haha hände en jävligt jobbig men rolig grej också.. men som sagt, ikväll kommer bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0