Live your life

Hehe har dissat bloggen lite på senaste för har inte suttit vid datorn så mycket och då pallar jag inte starta datorn bara för att skriva ett inlägg...iaf!  Jag har varit barnvakt (och fått lön! yey!), käkat på royal (pizzeria) hoho som var otroligt efterlängtat med Sofie, Max och Marra, varit ute på lite olika ställen på kvällarna med samma människor, och i förrgår var jag hos Sakke som är Sofies polare där det var chillkrök vilket var trevligt!

Idag var jag i stan tidigt imorse och inhandlade diverse saker, lägger in bilderna senare! Och ikväll blir det dance all night long på Breeze med Sofie, Ida, Sanya och lite mer mysigt folk .. :) Är riktigt taggad så ska bli skitkul! Hoppas alla får en trevlig kväll, kisses n hugs! 
                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0