Lördag

Hey! Idag är det lördag och alla vet väl att det är kanelbullens dag! dock kommer jag tyvärr inte äta nån bulle, utan det blir en väldigt massa annat gott! Kl 5 kommer lite släkt hit på middag och fika och sånt, så hos mig har det städats, bakats och lagats mat sen igårkväll. :)
Jag, syrran, Adrian och Vendela (kusiner) brukar alltid köra buzz-/singstar-/guitar hero-maraton, och det är så jäävla roligt!
++


Börjar känna mig lite smått nervös över engelska provet som vi har på onsdag om Irland.. får man dåligt på det provet, ja då blir det inget Irland för den personen. Så är jag lite stressad eftersom jag inte riktigt har börjat plugga ordentligt än? JA. Men ska sitta hela dan imorgon+måndag+tisdag.. så det fixar sig nog, engelska är ju som tur är roligt och ganska lätt :)

I torsdags var jag barnvakt på kvällen för första gången med Matilda, och det gick faktiskt väldigt bra! Iofs så ville hon inte alls sova när jag släckte och började skrika.. men det fixade jag genom att läsa fler böcker för henne. :) Då slocknade hon medans jag läste, haha så otroligt gulligt!

Nej nu ska jag börja fixa mig! Ha en bra kanelbullens dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0