Magnus Uggla är bra

Eller hur!

Kom hem från träningen för ett tag sen och hade ju som sagt ätit våfflor till middag.. alltså det borde jag inte ha gjort. Mådde fruktansvärt illa under hela träningen och fick håll och allt sånt jobbigt, så kunde inte ge järnet! :/

Jaja nu sitter jag vid datorn och ska öva lite Engelska glosor (har prov nästa vecka) och dricker:

"En fruktdryck som förbättrar upptaget av järn. Med extra järn, vitamin C och folsyra." Låter ju gottis eller hur ;) Men tyvärr måste jag medge att den inte alls fyllde mina höga förhoppningar.. hade fått för mig att den skulle smaka lite mer Yoggi Yalla Jordgubb, men nja.. :P äh den får en 4,5 av 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0