Måndag

Sitter och sjunger på Mariah Careys jullåt - All I want for christmas is you, ååh snart är det juuul! bara typ 70 dagar kvar nu :D gud vad jag längtar.. julafton är den bästa dagen på året enligt mig. ;)

I alla fall, idag var vi på "Hare Krishna center" på fridhemsplan med religionen, och ja, vad ska man säga, det var väl ganska intressant? i alla fall historian om hur det började och spred sig, men när vi skulle sjunga och allt.. haha det blev ju lite konstigt efter ett tag :P Sen åt vi maten där (vegetarisk) och den var verkligen inte okej.. usch nej det rekommenderas inte.

Nu ska jag skriva lite mer svenska (har 2 föredrag imorgon :/ både svenska och miljökunskap), klockan 5 är det träning och sen ska jag hem till klaris och plugga på miljön! :)
Vi ska väl dricka te och sånt så det blir mysigt!

Kommentarer
Postat av: Emma

"bara 70 dagar kvar" hahah det var inte så bara :p

2008-10-13 @ 20:09:58
URL: http://emmisjohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jaja :) man måste tänka lite positivt annars blir det ju outhärdligt :P

2008-10-14 @ 20:01:09
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0