Right

Sminkar du dig varje dag? Nja inte på helgdagar då jag bara är hemma eller så, men annars ja.
Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags? Jag är otroligt långsam och vill göra allt ordentligt haha, så en halvtimme ungefär, säkert mer..
Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad? Brukar inte köpa nytt varje månad.
Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink? Föredrar absolut lyx, men det har jag dessvärre inte råd med så det blir blandat.
Vad använder du för smink till vardags? på sommaren sminkar jag mig inte lika mycket, men om det gäller vintern blir det mer; Mascara, concealer, foundation, puder, solpuder.
Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara? Mascara helt klart!

Så Emma, duktig jag var som fixade det så snabbt eller hur? ;)
Nu utmanar jag Ina!

Kommentarer
Postat av: Katarina

haha oj då! får väl göra en egen lista då!:)

2008-10-14 @ 19:29:49
URL: http://inastinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

japp det får du! ;) eller ja egen, du ska ta den här inte göra om den :P

2008-10-14 @ 20:02:06
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0