Tisdag

2 dagar kvar.. sen är jag i Irland! Idag fick vi vårt schema och jag kan ju säga såhär att vi kommer inte ha en lugn stund nångång typ haha :P Det är dagbok som ska skrivas på engelska 60 min per dag, intervjuer som ska göras, föredrag som ska hållas, mat i grupper som ska lagas, 4-timmars promenader som ska klaras av, museer som ska ses.. alltså gud!
Det som är riktigt skönt dock är att man är 18 iaf! ;)

Kom hem från Matilda för ett tag sen, och den lilla busungen var skitglad idag! haha det blir så mycket roligare att passa henne då (såklart) och jag känner verkligen att hon "accepterar" mig helt nu :) känns jättebra! På torsdag ska jag hämta henne på dagis som vanligt igen!

Sen imorn händer det spännande grejer hihi.. men tror jag berättar mer imorgonkväll :)
Tänkte lägga upp lite bilder från i lördags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0