Torsdag

Hehe oj bloggtorkaaa! Men jag har ju mina ursäkter; pluggade ju som sagt sön-tis typ seriöst hela kvällarna och tränade, sen igår hade jag min lilla vilodag efter allt pluggande och idag har jag varit barnvakt ända sen klockan halv 12 imorse! Så det blev 11.30 - 18.10 idag :) Det  var riktigt skönt för Matilda skulle sova middag vid halv 1, sen sov hon i 2 ½ timme.. haha så jag satt och slappade ;)

Ja irlandsprovet är nu äntligen över! Det gick dock inte sådär jättebra.. även fast jag hade pluggat! Grejen var att provet var typ väldigt väldigt skumt gjort.. så det var många som inte fattade om jag säger så. Jaja ett g är ju klart, men högre än vg är nog ganska kört.

Jag hann faktiskt med lite shopping imorse (mellan 10.30-11.00) haha! och då köpte jag dessa godbitar:
 
Stor stickad tröja - H&M 98:-
Mysig halsduk - H&M 129:-
Skärp - H&M 79,50:-

Kommentarer
Postat av: Katarina

haha nej! är det sant?! jag ska iaf ha min imorgon, bara så att du vet!:P

2008-10-09 @ 19:30:54
URL: http://inastinas.blogg.se/
Postat av: Katarina

Haha okej:D sen får vi se vilken som är snyggast!:P

2008-10-09 @ 19:37:32
URL: http://inastinas.blogg.se/
Postat av: Heidi

nice halsduk, sådan införskaffade ävenjag häromveckan! ;)

2008-10-09 @ 19:46:00
Postat av: Jenny

katarina:haha eh ja :P

heidi: ååh gjorde du! visst är den mysig? typ hur len som helst :)

2008-10-09 @ 19:55:31
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0