Csn och Sommar 2009!

Fick hem mitt nya CSN-kort idag, som jag i stort sett aldrig använder för jag tycker inte riktigt deras kampanjer är så.. bra helt enkelt. Men det stod "har du ett vinnarkort?" och jag fattade inte riktigt hur man skulle veta om man hade det eller inte (man kunde vinna 24600 kr på olika sätt, tex. resa till new york t/r 4 gånger?), men som jag förstod det så var kortet guldigt om man vann. Och det var inte mitt.. snyft! Tydligen är det bara 5 st som har vunnit detta. Grattis till er då antar jag ;)

Mamma är en sån som alltid ska boka allt långt i förväg, så nu har vi redan sommarens planer (för familjen) klara! Den 14e eller den 13e juni kommer vi att åka iväg till Turkiet (har alltid velat åka dit! Jippiii!) och bo på "Gloria Serenety":

som ser sjukt fint ut! I cant wait!

Och i augusti kommer vi åka på ännu en solresa till Korfu, Grekland och då bo på hotellet "Grecotel Corfu Imperial" som ligger på en udde!:



Visst ser det fint ut? Vår familj har bott på Grecotel jag vet inte hur många gånger, och deras hotell är verkligen oerhört trevliga. Det kan liksom inte bli fel med Grecotel. Rekommenderas starkt!

Gud nu vill jag bara börja packa och åka iväg!...
Det sköna är att jag och några tjejkompisar har tänkt att resa iväg till typ Bulgarien eller något liknande samma sommar, isåfall blir det 3 solresor för mig nästa sommar.. alltså det låter ju riktigt riktigt bra ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅÅÅh, fan vad det låter härligt!

Trevlig blogg förresten, och hoppas allt är bra och livet leker och sånt ;P

Hälsa Emma xD

Puss!!

2008-10-10 @ 21:49:38
URL: http://wallerud.blogspot.com
Postat av: Jenny

Haha jaa det tycker jag med haha :) Tack!! jadå allt är bra haha, detsamma detsamma ;D Sure ska hälsa! :D Pusspuss!

2008-10-12 @ 16:01:22
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0