En vecka!?

Men herregud, har det redan gått en hel vecka sedan jag bloggade senast!? det är ju helt sjukt! på senaste tiden har jag verkligen börjat känna att tiden går så läskigt fort, alltså då menar jag även när man har tråkigt och sitter i klassrummet eller liknande, tiden går alldeles för fort och jag hänger verkligen inte med.. men det finns väl inte direkt så mycket man kan göra åt saken, utom att ta vara på tiden?

Hursomhelst, nu ska min blogg inte vara lika öde som den senaste veckan.. lovar inlägg varje dag om inte mer, (kan jag hålla det? TO BE CONTINUED!)

Så vad har jag gjort under den här snabba veckan.. Ja juste i fredags var det fest i Bromma på Magasin M15, för att fira Nathalie i min klass som fyllde 18 och Kelly som fyllde 17! Det var så jäkla kul och en otroligt lyckad kväll!

no comments


Sedan i tisdags och i torsdags var jag hos barnvaktsfamiljen igen och lekte med lilla Matilda, och det gick hur bra som helst. På tisdag ska jag hämta henne på dagis 15.30! :) längtar verkligen, hade tänkt ta med henne till parken och leka massa!

Självklart har jag följt nya Top Model 10 också, som går på 3an måndagar - torsdagar. Jag kan aldrig få nog av det programmet haha

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, skulle egentligen åkt iväg till söder någonstans och kollat på ett band som heter Merci, men jag var helt slut när jag kom hem från skolan så jag somnade nästan direkt och när jag vaknade var jag smått förkyld också.. suck :/

aja det blir myskväll för mig ;) ska kolla på en av alla mina gamla Hillmandeckare som jag älskar, "Damen i Svart" blir det ikväll! :)
image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0