Fredag

Godmorgon! Oj vad jag inte hann blogga igår.. blev verkligen en fullspäckad dag för mig.
Dagen började med kinesiska i skolan och sen lite kemi, direkt efter var det dags för klassfoto och jag fick självklart sitta ner vilket jag alltid får.. suck.. :P sen åkte jag hem och lagade lunch, och efteråt åkte jag iväg och lämnade lite cv:n på olika mataffärer. Samtidigt passade jag på att köpa presenter till Kelly och Natta som ska ha deras födelsedagsfest ikväll, sen lämnade jag lite fler cv:n och då blev det riktigt bråttom för att klockan halv 5 skulle jag träffa barnvaktsfamiljen!
Det gick jättebra där, Matilda var hur gullig som helst och verkligen helt galet livlig haha! :) Det blir liite skillnad då eftersom mitt förra barn i stort sett bara sov eller skrek när jag passade henne om kvällarna, men det här är lite mer vad jag hade tänkt mig så det ska bli superkul! På tisdag ska jag följa med hennes mamma och hämta henne på dagiset som ligger precis där jag bor.
På kvällen sydde jag klart min klänning (jag sydde upp den) som jag ska ha på mig ikväll på Kelly och Nattas fest, som har sex and the city tema. :) Ska bli jättekul! Klockan 8 ska alla de närmsta komma, så jag måste åka vid typ 7 för lokalen vi ska vara i ligger i Bromma; "Magasin M15". Sen vid 21.30 kommer alla andra, ca 200 pers ska komma totalt :)

Nu måste jag åka tillbaka till skolan och ha franska.. hörs imorn, då kan jag lägga in en bild på min outfit som jag ska ha ikväll. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0