Låång håltimme

4 timmars håltimme faktiskt! Dock gäller det bara för idag.. för vi hade ingen svenska och jag har inte idrott :) Så nu sitter jag hemma, åt precis lunch så är proppmätt!
Och nu ser jag att solen kikar fram efter den tjocka dimman imorse, härligt, känns som att man inte ser solen lika ofta längre..

Gud det är så skönt att gå i 3an! Vi har typ inga läxor längre i jämförelse med 2an, t.ex denna vecka har jag seriöst inget mer att göra.. alltså jag njuter så mkt det bara går ska jag säga er ;)

Så hur ser resten av dagen ut? Inte så speciellt, blir miljökunskap och ett litet möte eller nåt med projektledaren och sen ska jag hem, gå promenad och typ chilla framför tvn resten av kvällen.. är ju fortfarande lite sjuk så ska ta det lugnt :)

På torsdag blir det barnvakt igen, skulle vart det idag med men lilla Matilda är också sjuk..

Gammal moongobild på mig, med lugg! Saknar det lite faktiskt.. och mina FINA NAGLAR! ska fixa nya till jul hade jag tänkt :):)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, jag vill oxå ha såna naglar! Så fett snyggt! Ska kanske önska mig i 18-års present...

Ah, visst är det så skönt med trean! Inga läxor! Inget att göra! Älskar det!

<3

2008-09-23 @ 14:50:23
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0